今日番學
同嘉係到玩埋d低b野
跟住見到莫恩番
好想同佢講野'
又唔知講咩好
而且佢又好似唔係好想理我地咁
咁埋算la
跟住韻又冇拉拉行埋黎
之後都講左d野咁
不過我唔知點解好介意佢同冰姐一齊
可能係因為冰姐既原因令到佢同馬騮精既關係好左掛
第一次上到課室唔覺得煩
好開心ga本來
跟住考tsa果陣同韻大戰
跟住就覺得佢好無聊
不過好似我無聊d
因為...我畫左d烏龜落佢個擦膠到
wakakakaka
之後冇野就唔玩lu
都放學完全似比遺棄
冇人理咁
或者一開始我覺習慣自己一個就唔會有咁多不必要既感覺
|