今日終於返學lu~
過得好開心a~
上堂果時都好開心...
可能係因為終於可以聽番d正常ge書掛...
突然覺得miss鍾教書實在教得太好la~
可能有小小誇張...
但係而家可以聽得明老師教書應該會令我上堂專心d ge~
之前好心散..加上又聽唔閒老師講書....都唔知係到做緊d咩...
就黎要考試lu~
有小小緊張tim..
如果我今次考得好就可以入莫壽增ge話..
我一定會好專心咁上堂.認真讀書.
真係好希望可以入ga~
依家唯一擔心ge就係...
之前果個老師教果d野都唔係好明..
佢果d教書方式真係好與眾不同ga~
咁點a?
好驚會因為咁而考得唔好a~
點算a?
邊個可以幫我a?
|