今日又要早起..
去左果個咩咩音樂節...
去完都係好早..
跟住五個人係都周圍行..
我同melody好搞笑..
本來想用一蚊夾個白pig..
點知...
白pig就夾唔到la..
夾到個一萬wo..
笑死我la~~~
返到學校就開始好黑仔...
仲有係melody一整我之後就黑ga la wo..
又比佢用本中文書割到我塊面..
好痛a~~~
跟住放學果時又比人話咩咩feel..
都唔知佢地講咩..
有冇人可以話比我知佢地講咩ar~?
sos...
由番到學校之後就好黑仔..
嗚嗚...
黑仔的一天~~~
|