今日中午過左去深圳..
好釆我由細玩到大果個fd都有去姐..
如果唔係一定悶死我la~
去到就同呀ma去左行街..
好想買psp..
不過真係好貴...
跟住又見到好多唔同ge野..
好多都好得意ar~
我買左2樣黑白豬ge野..
愛死黑白豬~
夜晚食完飯班大人就同我地去左卡拉ok..
我地係到食薯條..
wakakakaka..
聽佢地唱歌..
好無奈..
跟住玩完我地就同我個fd果家人一齊去開酒店..
好同個fd係到玩內線....
wakakakaka~
好開心ar~
p.s.我自己都唱得好開心ar...kakaka...
|