真係比我估中左wo..
都話ga啦...
雖然係意料之中..
但係都係有一d好唔情願感覺..
不過由佢地一開始反面果時我就知佢地唔會反得好耐..
所以知到佢地好返都唔係好驚訝.
真係唔知點解對'佢'有偏見ga
只可以講...
我唔like d好假ge人..
依家比我聽到ge野只會令到我覺得佢扮野.
算數..
我都知個結果ga la..
一切都返返家長日前..
我唔理lu.
不過有一樣野係肯定ge
就係依家發生過ge野...
只係令我更憎佢..
本身都想畢業之前同佢做fd ge.
但係依家...
冇可能!
|