個名好似有d嘔心tim~
唔理佢住!
講真真係冇打網誌好耐
今日突然心血來潮發神經~!
等我講下今日有勁平常啦~
今日係茄茄生日哇~
生日快樂!
第一二堂都係中文
我地落左去春暉園觀察
行行下見到FJ過黎同蚊蚊傾計之後就自動彈開左
真係唔係好like佢的說..
我自己都唔係好知點解~
是但啦~!
過完好多堂之後放lunch
超開心!
依家除左想放學之外就係想放lunch
我就黎變豬啦~
今日我,蚊同呠呠(cindy)一齊食
點解佢會呠呠?
因為佢成日係到呠呠囉~
買野食果陣又整左首錢之歌
好爆笑
我地之前一次遇然既春之歌
依家都幾紅下
我地因為呢隻咁白痴既歌
冇拉拉多左個春之團
好難lo我覺得
用秋之團會好好多,哈哈哈~
聽日係我地團既團眾
我地搞到個團真係好團下
依定同江+2都幾fd
終於同佢熟左喇
哈哈哈~
不過話咁快就要調位啦..
我都唔知係要定唔要..
唔理佢lu又~
我最近打緊「小羽」
十幾日之前開始打嫁!
一日打一篇
依家都已經有十幾篇lu
唔知我會打到幾多篇呢?
我都好期待呀~!
我去沖涼先lu
掰掰喇~!
p.s.小學的同學們,我並沒有忘記你們喔~有空再聯絡吧!^3^
|