今日第一日Exam呀~
好恐怖
不過中文出奇意料地簡單
希望可以考到好成績啦~
不過中史就強差人意
我明明溫中史溫得好耐嫁
唔制a~><
好無奈既feel
感覺上中史好似難d..
唉~
放左學我,茄同蚊就一齊去左紅樹林食lunch
撞到芷同芍
hi左一聲就去食野lu
我又係食番B
蚊蚊同我一樣
茄就次次都唔同
不過佢次次食果d都唔好味
哈哈哈~
食野果陣我地隔離檀都係MST學生(MST無所不在)
佢地係到狂笑
都唔知佢地笑咩
跟住我地三個又係咁係到講白痴野
係到狂笑
成間野都係我地MST的笑聱
嘿嘿嘿~
跟住個服務生送野比我地果陣
我地隔離果張檀d人以為係佢地的
於是不斷望住個服務生
個服務生話:唔係你地既
跟住我地隔離檀既野就全部一齊話:oh..too bad..
笑死我地三個
之後我同蚊,茄話一齊溫書
茄叫我上佢屋企
蚊都想去
不過佢a爸個a媽唔比佢去
好煩的說
之後佢又話唔想煩
又唔去lu~
好慘a蚊蚊~><
跟住去茄屋企
我地係到睇碟
睇左五星級大鼠~
超爆笑
好好睇a~!
套野入面果d食物勁靚lo~
好想衝入部戲到食晒果d美食姐..(雖然只是白日夢一個)
睇晒之後我地就溫左小小書
跟住就要番歸了~
p.s.完全無視GEOG EXAM...
|