今日又係咁過..
中文口頭報告啦~
小新佢出到去全部都用書面語
全班都笑爆嘴
陳sir問佢知唔知我地笑咩
佢仲要唔知
跟住我話'用口語啊~'
呢一下好似傷害左佢弱小既心靈咁
之後佢都好似悶悶不樂咁
其實佢都講得ok嫁
係用晒書面語姐~
哈哈哈哈哈~
跟住就lunch la
我地係到傾計
lok同我講話霖like瑤,瑤like灝
跟住我話'咁灝like邊個啊??"
突然我靈機一動
就話'咁灝咪like霖lu~
跟住我同lok都癲左
係到狂笑
哈哈哈哈哈
真係幾好笑嫁
但係又好似冇野好笑咁
是但la~
seience要做5個experiment
做死人咩~
最後果個experiment得3個人做既儀器
咁我就去幫盈盈果組la
之後我果組的同事們就話我過檔
好可憐a我~
比人遺棄之後仲要比人話係我過檔
唉~講笑姐~
放左學之後我地單數的女性同胞們就一起開OT啦
我地搞掂晒的文章lu~
不過間屋同個birthday list都仲未搞掂..唉~
不過好地都做得好high下
間屋上面個雪糕好得意啊~
爆可愛lu~
話晒都係我地自己辛辛苦苦做出黎ga ma~
聽日唔知仲做唔做呢.?
但係後日有2個默書wo...
聽日先算la~
聽日有中史test
有d緊張tim
好釆由於我太過like中史既關係
我d大概內容都幾熟下
是但睇下就記得lu~
不過話晒都係test
計分ga ma~
都係溫熟d書好d~
好喇~打左好多喇~
我要努力溫溫書lu~
掰掰~
|