| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 4 日 星期三  |
玩玩玩玩玩~  |
分類: 未分類 |
今日由朝玩到晚
超多game
超好玩
我地要整濾水器
我地都唔記得晒點整lu
是但整
咩都放晒入去
連BB彈都唔放過
哈哈哈哈哈
仲唔到咁都win左
d水超清
好開心a~
超有成功感lo
個重點係
個個都唔係到
上晒宿舍
得番我地幾個整都win左
開心死我la
跟住要畫畫
我最憎畫畫ga la
我地又唔知點
最後決定亂畫
係到彈晒d色上去就算
點知比我地解釋到超好
咁又win左wo...
o晒lo...不過幅畫好似畢卡索明畫咁
呵呵呵呵呵
之後我地就bbq la
估唔到有得bbq..好興奮a!~
我地超火超得超快
咁又win埋喇wo
wakakakakakakakaka
開心開心
我地拿拿琳沖涼
拿拿琳走
不過今日d人訓晒lo
因為真係好攰
我今日都攰到聽聽下野訓左...
最衰係仲要比老師發現
呵呵呵呵呵
我都算遲訓ga la
不過真係好攰a!
p.s.今日都有d唔開心既野
不過都係唔打lo
唔想留下d唔好既野a~
哈哈哈∼!
|
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 238 | »
|