新年先黎病,,,,,唉
年三十晚上跟加駒,嘉濠,智仔同傑出去
行花墟= =我打個凸....唔係掛
去到真係成個墟....多人到七角咁亂...
過12點當然同所有長輩講聲新年快樂啦!!!!
今年第一封利是係阿哥比既.....多謝阿哥!!!!
初一開始在家病到七彩.....
今年第一次大病....行幾步都暈既= =
成個廢人咁.......
初二都是整天在家.....養病= =
本身好返好多.........但係晚上訓教右唔知搞咩....
今天初三病情右轉壞.......不過算了吧
今晚點都要出去拜年...好想剪髮阿/________\
右要過十五先剪得= . =咩規舉黎嫁?!
病左....真係想有個人煮碗粥比我....
"""""如果這樣悲觀的我 要多久先可以 選擇開花結果
人生只是區區一課 太短促卻為何 這樣委屈的過
您叫我無需想太多 歸家已不錯"""
過去總不喜歡家的感覺....但是現在真的歸家已不錯!!!
|