-" Ar°°浠
【遇見的人】
〝 每一日都不同〞
---偶爾失去什麼---
==偶爾學到什麼!!!
laiwingho15
暱稱: -" Ar°°浠 ♥ ···×]
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2011-05-22
2011-02-28
2011-02-07
2011-02-05
2011-01-26
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 13
今日人氣: 0
累積人氣: 26220
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 7 日  星期一   晴天


2011-02-07 分類: 未分類

 放完假......其實新年無物氣氛

=  =好似過星期六日咁

今日返工.....哈.....由於我年齡最細

so係公司應該有大把利是啦....哈哈

今日太累.......成日哈眼訓...

唉....總係覺得無物心機

好快右一日...放工去左踢波

出身汗....但係都係病下病下咁

晚上回家對住電腦....缺了....很不習慣吧!?

近排好多野煩........唉

 

 

 

 

人生短...日子長

荒謬嗎?!



2011 年 2 月 5 日  星期六   晴天


2011-02-05 分類: 未分類

 新年先黎病,,,,,唉

年三十晚上跟加駒,嘉濠,智仔同傑出去

行花墟=  =我打個凸....唔係掛

去到真係成個墟....多人到七角咁亂...

過12點當然同所有長輩講聲新年快樂啦!!!!

今年第一封利是係阿哥比既.....多謝阿哥!!!!

初一開始在家病到七彩.....

今年第一次大病....行幾步都暈既=   =

成個廢人咁.......

初二都是整天在家.....養病=    =

本身好返好多.........但係晚上訓教右唔知搞咩....

今天初三病情右轉壞.......不過算了吧

今晚點都要出去拜年...好想剪髮阿/________\

右要過十五先剪得=  .  =咩規舉黎嫁?!



病左....真係想有個人煮碗粥比我....



 

 

 

 

"""""如果這樣悲觀的我 要多久先可以 選擇開花結果
人生只是區區一課 太短促卻為何 這樣委屈的過
您叫我無需想太多 歸家已不錯"""


過去總不喜歡家的感覺....但是現在真的歸家已不錯!!!