6月6跑比賽 唉 呀sir對我好失望了 我失敗了 要努力 得個第十 我都想自殺 呀sir都羅第二 超囧 咁都羅唔到第一 e排成日都搵陳x君(個妹+個妹d 朋友)陪 幾好玩呀都 成日有籃球打 唔跑步就當運動下咁 但係都係知己好d 陪知己好過 知己才是皇道
就黎6月6啦 比賽啦 努力先得 跑個頭5番黎先掂啦
落雨 懶得出去跑 放左學去電腦室打機 成炸n團都黎曬咁制 加埋個管理員 8個人 好好玩 最衰玩到5點就要走 午膳係3樓見到知己 同佢睇陳志雲係到食屎 又睇d豬兜化妝變靚女 超o咀
日日食西瓜 健康又快樂 朗朗已經變左了 如何好 部電腦9唔9就斷線 明明玩cb畫緊隻蒂兒丹蒂嫁嘛 又唔知佢會斷 冇啦啦未存檔就斷我線 唉 重有排先畫曬隻野 畫左3個幾鐘先畫左個頭 推 一半身 畫埋其他個d真係要爆粗
知己開心番了 最後都係要自己解決既 決定唔係人地比嫁 係自己比自己嫁 越信就越唔敢做 咁有時你都要呃下自己了
琴日打籃球打到隻腳起水泡t.t 早知著波鞋 之後有個中二的男孩子 係到話佢跑到22k 我睇佢既身型係小學生 問佢22k有幾多知唔知有幾多個運動場圈 咁都估計唔到 唉 重話佢係出去比......(閱讀全文)