| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 2 月 6 日 星期六  |
| 2010-02-06 |
分類: 未分類 |
haha, 今日正左雞扒同腸仔粟米湯烏冬;D
好好味.哈哈 ;我正親都係咁好味xd
同你1齊真係開心;D
有d人真係好,好似想要乜想做乜都會有人幫佢;
知道有人幫你而吾幫自己人真係好無奈;
|
| 發表時間:2010-02-06 10:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 30 日 星期六  |
| 2010-01-30 |
分類: 未分類 |
尼兩日都去左傻佬屋企正野食;D 買左個好迷你獲野尼煎野食xd;
哈真係好好味;o 豬排雞翼同腸仔^____^; 不過隻手俾油正到勁痛v_v;
<-咩事-_-

聽日加油阿知麻;D
|
| 發表時間:2010-01-30 08:58 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 25 日 星期一  |
| 2010-01-25 |
分類: 未分類 |
果然又遲到-,- 聽日必定吾可以遲.v.
lunch同個令女食xd 好開心^___^;
男班長好難頂-,- 望多眼都吾想. 仲好似搞到我同梅花好留意佢咁-0-

妳地吾好咁無聊啦;D

|
| 發表時間:2010-01-25 10:03 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 20 日 星期三  |
| 2010-01-20 |
分類: 未分類 |
♥2個月;D 好快好快xd
放學睇波; 睇左好耐-.- 哈哈我見到你架; 好勁^_____^;
睇埋女仔就走,
♥想跟你壹起製造驚喜;D
我愛你(k)
|
| 發表時間:2010-01-20 09:58 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 19 日 星期二  |
| 2010-01-19 |
分類: 未分類 |
冇電話用/.\ 要草錢買返; 電話費又爆. 又要自己草.
仲要吾見錢.. 搞咩阿/..\ 想死! |
| 發表時間:2010-01-19 09:29 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 25 | » |