話說,,,
我係呀媽張床到同佢傾緊交$d野,,,
點知我唔小心撞到牆,,,咁我就"呀~!"左一下la,,,(聲音係點,,,請你自行想像,,,總之就唔係好聽既聲音la=_=")
之後,,,呀媽同岩岩入左黎既細妹聽到,,,
就係咁笑我=_="
呀媽話我"呀~!"左3次,,,(我邊有呀!?\口/)
小b仲勁,,,話我"呀~!"左3下,,,變成一聲@@"
之後佢地仲要不斷係我面前"呀~!呀~!呀~!"tim,,,orz|||
之後我就打佢地la,,,(當然只係玩下咁打)
呀媽竟然話"你打呀你打呀!你打一次我就"呀"一次!"
orz|||
我同我細妹聽到都笑死左,,,
佢仲話"我今晚要練習呀!"
orz|||
頭先打緊blog時,,,佢行過我後面,,,
都"呀~!"左2聲=_="
|