|
|
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
| 班衫設計 | 分類: Gallery | 用photoshop畫既,,,果然不同凡享!
附上小的設計圖~!(注!班衫個樣唔係咁的呀=0=)

| | 發表時間:2009-10-07 01:34 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
@@"
點會呀@@"
唔識用photoshop,,,有咩所謂呢@@" Posted at 2009-10-07 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我想講,,,
有PO既人,,,都應該有=w=
我係monitior,,,我都應該要有呀!>0< Posted at 2009-10-07 08:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
理應就係@@
唔交應該係欠@@ Posted at 2009-10-07 08:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@@"
我可是畫了2個鐘有多=_=(手繪+電腦畫) Posted at 2009-10-07 08:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SmTakE 於 2009-10-07 05:48 PM 發表:
搞到我又想DESIGN -P-
|
網主回覆
乜今日唔係個個都要交咩=_=
Posted at 2009-10-07 08:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SmTakE 於 2009-10-07 05:29 PM 發表:
點解戈個巾唔用富日本文化GE"團長"GE??
|
網主回覆
因為,,,
財政個d你識唔識日文呀=口=!? Posted at 2009-10-07 05:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kimmb 於 2009-10-07 06:57 AM 發表:
幾好...我戈個好樣衰呀T^T
|
網主回覆
冇見過@@
搞到我有d想睇=w= Posted at 2009-10-07 05:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|