一個寂靜無聲的畫廊
記錄著我那一點一滴的成長
lam0119
暱稱: DANISE
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
10年沒更新了!!!!!!!!
last day 禮物
新板娘(?)人設
紀念冊用紙
仿了一張畫
文章分類
全部 (101)
Gallery (51)
I ♥ DIY (5)
Just for Fun! (6)
Music (6)
日記 (2)
生活趣事 (14)
近況︱Status (1)
動漫 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 101
留言總數: 1263
今日人氣: 1
累積人氣: 9313
站內搜尋
2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


班衫設計 分類: Gallery

用photoshop畫既,,,果然不同凡享!

附上小的設計圖~!(注!班衫個樣唔係咁的呀=0=)

發表時間:2009-10-07 01:34 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 lam0119 的日誌)


tramy0925 於 2009-10-07 08:15 PM 發表:
我用都唔識用- -好失敗TIM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@"
點會呀@@"
唔識用photoshop,,,有咩所謂呢@@"
Posted at 2009-10-07 08:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuheimono 於 2009-10-07 07:38 PM 發表:
主席.___.`
so gd XD`
sup`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我想講,,,
有PO既人,,,都應該有=w=
我係monitior,,,我都應該要有呀!>0<
Posted at 2009-10-07 08:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waichoi317 於 2009-10-07 07:35 PM 發表:
你地個個都要design咩-口-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

理應就係@@
唔交應該係欠@@
Posted at 2009-10-07 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wawa_shirley 於 2009-10-07 07:27 PM 發表:
我畫左30秒度 --
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@"
我可是畫了2個鐘有多=_=(手繪+電腦畫)
Posted at 2009-10-07 08:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SmTakE 於 2009-10-07 05:48 PM 發表:
搞到我又想DESIGN -P-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

乜今日唔係個個都要交咩=_=
 
Posted at 2009-10-07 08:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SmTakE 於 2009-10-07 05:29 PM 發表:
點解戈個巾唔用富日本文化GE"團長"GE??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為,,,
財政個d你識唔識日文呀=口=!?
Posted at 2009-10-07 05:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kimmb 於 2009-10-07 06:57 AM 發表:
幾好...我戈個好樣衰呀T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇見過@@
搞到我有d想睇=w=
Posted at 2009-10-07 05:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]