|
|
2009 年 12 月 20 日 星期日  |
| 1月新番 | 分類: 動漫 | 2009年仲有半個月都冇就要過LA~!
係時候睇睇1月新番~!
一睇!
囧了,,,
10套有9套都是工口向=_="!?
不是吧=口="!?
那不就是沒有好看的嗎!?T^T!?
暫家睇以下新番~!
1.無頭騎士異聞錄

原因:我都唔知,,,就是想看=v="
2.神隐之狼

原因:因為畫靚同名字吸引~!
3.聖痕煉金士

原因:因為,,,"煉金",,,個樣有d似艾倫@@
仲有畫都靚~!XDD
4.笨蛋,測驗,召喚獸

原因:因為,,,是由輕小說改篇的=0=/
5.吸血鬼同盟

原因:因為,,,係吸血鬼+故意好似幾吸引@@
基本上係咁多LA,,,
宜家睇番,,,工口向既都唔係好多姐~!XDDD
| | 發表時間:2009-12-20 11:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
3.聖痕煉金士 4.笨蛋,測驗,召喚獸 5.吸血鬼同盟 這3個好像很不錯呢-v-
|
|