娥叫左我去唱k...唱到聲都沙=.="....唔知點解..我覺得浩賢唔係太差者...希望佢冇事啦~~><"....雖然今日既氣氛怪怪地..但真係好開心..~^^
ps..聽日調位...同maths測驗..最唔識既一課...等死...希望可以調到去d勁人度啦..maths測驗可以參考下ma=.="..嘻~~
改左...唔知應該開心定係...3句野好難捉摸....><"....留下..不代表有愛/\