| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 26 日 星期日  |
| 2008-10-26 |
分類: 未分類 |
今日8點幾起左身..
冇咩野做..
睇左同做左d maths囉..
跟住1點要補習..
2:30就補完lu..
補完之後去左吉島美食廣場溫中文..
同牙may一齊..
因為補習果度要quiz囉..
點知..今日補習過陣..
佢話下堂先quiz喎..
搞到我溫左2個幾鍾..
不過都唔緊要啦..
反正下個禮拜都要架啦..
補完都8點2lu..
之後牙may返屋企..
我去搵我d屋企人食飯..
我今日食燒汁肥牛飯..
都幾好食呀..
仲有糖水送tim..
唔錯唔錯..
食完行左陣就返屋企lu..
|
|
|
Yin_22 於 2008-10-27 09:15 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-10-28 11:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|