| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 4 日 星期四  |
| 2008-12-04 |
分類: 未分類 |
今日要早會呀..
仲要升國旗..
跟住頭果幾個人都係用pth講囉..
之後先講返中文同英文囉..
第1堂p.a..
由於我地班太多人冇做ge關係..
佢比左一堂時間我地做..
如果做左ge話..
就做佢派果張野..
當然我有做功課啦..
但係我都冇做到佢派果張野..
皆因我要做maths..
其實我唔係做架..(haha)
之後maths堂..
要quiz囉..
唉..
我可能已經錯左好多喇..
bad~
之後comm堂..
上左ILC4..
分組之後要將d野分類喎..
可惜..我果組搞錯唒d野囉..
哈..
lunch之後中文..
講返d修辭技巧等等..
最尾佢揀人做小組討論囉..
因為校長要睇堂喎..
我唔要呀.. 
最衰都係某某人講我個名出黎..
搞到我要做囉..
我唔想做呢題呀..
help~
之後pe堂..
學跳舞..
哈哈..我今次做女仔呀..
不過好似好多野記咁bo..
是但啦..
之後放學留左係班房..
不過我唔係補課..
而係係到做其他野囉..
勁呢?
之後去補習(530-700)..
之後再搭車去柏麗補第2樣野..
行到天橋果度..
見到kaki,民康,瑋哥同小呆.. (xd)
同佢地打左聲招呼..
就要去補習..
累呀~
|
|
|
Yin_22 於 2008-12-05 09:54 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-12-05 11:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|