| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 5 日 星期五  |
| 2008-12-05 |
分類: 未分類 |
今日上3堂咋..
不過我剩係上1堂maths..
因為有2堂自修..(xd)
做左陣maths就睇書喇..
放左學之後去左市中心..
行左陣..
當我地行到吉之島玩具部ge時候..
有條友仔話要打機bo..
跟住係果度打左陣..(不包括我)
行到1130就去左椰林閣食野..
都係$25咋..(學生優惠)
有餐包,湯,飯同野飲..
我,牙may同丁丁3個人..
分別叫左飯,沙律同意粉..
之後話一齊分bo..
好飽呀食到..
食完之後去左扭蛋..
我就乜都冇買喇..
因為睇唔岩同冇$$..
之後就搭返車返學校..
因為speech day..
我地1點7集合..
但係等到3點2先開始..
好悶呀..
今年choir多左好多人呀..
舊年連埋指揮同彈琴果個都係得54個..
今年剩係choir都有63個人呀..
超多人囉..
不過咁樣先似返隊choir..
人地出面果d一隊有70幾80人架..
超正囉當佢地唱果陣..
我玩左choir3年..
今年終於有唔同喇..
完左之後返屋企訓覺..
因為真係好累..
|
|
|
你一冇玩... choir就多番咁多人喇... 證明左你ge影響力係好大嫁...
|
網主回覆
係咩..
我唔覺得囉..
咁係咪姐係話我唔好先??
Posted at 2008-12-07 02:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Yin_22 於 2008-12-07 12:18 AM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-12-07 01:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|