今日reading period..
hulleman又叫我地輪流讀..
當中有我份..
佢話我把聲幾好bo..(happy)
第一堂pth..
冇野做..
跟住2堂econ..
計數..
跟住江sir話如果係fully loan up既話..
就用盡唒架喇..
跟住我話緣盡了..
我隔離果個即刻o左..(哈哈)
中間果2堂p.a..
好悶好眼訓..
lunch返黎練sing con..
ok啦..(不過要再努力d)
之後3堂英文..
做sba..
唉~
好差呀..
佢今日講分ge時候..
讀我地d名..
跟住佢將呀敏果名變左做郭益敏..跟住我地叫佢做講英文
將呀kam果名變左做李樹琴..(笑左)
之後將我果名變左做鄧影琳..
佢叫左我呢果名好耐架喇..
佢超勁囉..
連佢f.1教過我都記得..
放學econ補課..
補左30分鐘..
跟住就練sing con..
之後再去補習..
好累..
|