今日sharing Friday..
冇sharing..
hulleman係到分野食..(壁報果份)..
我都有份分架..
不過我有2包囉..
因為某某人比埋我食囉..(hehe)
第1堂pth..
做listening..
好悶..
跟住肥佬落左黎叫我地上返去..
事關我地唔記得頭3堂每堂少5分鐘..
上到去econ quiz..
ok啦..
錯左7條..
之後p.a堂..
好眼訓..
好悶..
lunch返黎練sing con..
跟住原本3堂英文..
點知變左3堂練sing con..
跳呀跳..
好累囉..
放學因為maths要quiz同埋最後一日用hall ge關係..
所以就有點兒唔知點做好..
大家都諗左好耐..
最尾都係決定做maths quiz..
如果我地落左去,好似唔知點咁..
明明講好左ge野,無啦啦又唔做
感覺好對唔住,好唔尊重咁..
quiz完之後先落hall練 sing con..
好happy雖然好熱同好累..
係練緊男仔ge時候..
我地d女仔就係到玩拋紙巾..
除襪玩bo..
超滑囉..我係第1個追人ge..
滑到爆炸..
好熱呀玩到..
之後練多陣歌就走lu..
6點半先返到屋企..
累透了吧..
5C加油呀!!!
|