[[琳琳的小小日記]]
lam028
暱稱: Betty
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-09
2010-02-28
2010-01-25
2010-01-20
2010-01-14
文章分類
全部 (152)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
網站連結
bb的xanga
Hazel`b的xanga
manlo的xanga
noddy的xanga
丁丁的xanga
小紀的xanga
牙晴的blog
牙筠的blog
青衣的xanga
珊珊的xanga
桃桃的xanga
黃婆的blog
劉叉的blog
劉偉的xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 419
今日人氣: 6
累積人氣: 5723
雨愛^3^


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

2008 年 12 月 23 日  星期二   晴天


2008-12-23 分類: 未分類

今日係放聖誕假前ge最後一日..

即係sing con ge大好日子..

今朝好早起身呀..

整整個頭之後就出門口..

約左牙may7點3..

點知大家都一齊遲到.. (差不多2個字)

走去搭614..

7點9返到學校..

換裙,整野同派聖誕咭..  (收到果d係咪好開心呢??)

整左冇幾耐就要落去集隊..

中3,中4sing con先..

跟住我地就返返課室練sing con..

set 頭同影相..

之後某老師話落去集隊喎..

點知我地落到去冇人囉..

所以我地係到練同唱囉..

唱到好大聲囉..

跟住就上hall..

我地第1班呀..

好緊張呀..

我諗ok吧~

之後就睇唒咁多班sing con..

今年果d幾好睇bo..

班班都ok啦..

今年又係A班嬴..

都唔知點解..

我覺得麻麻地咋..

E班攞左創意獎..

ok啦..

F.6,F.7果組,7s嬴左..

是但啦..

雖然我地班輸左..

但係我地好開心..

其實大家都係至在開心姐..

我好中意我地班咁團結呀..

完左之後我地班落左去排球場影相..

超happy囉..

我地整左個5c出黎影相呀..

超正呀~  (雖然我仲未睇到幅相)

之後就上返4樓繼績影相..

影左好多呀今年..

要相ge問我攞返啦..

有我份ge麻煩都send返比我啦..

由於條裙太靚ge關係..

我地冇換到走..

之後我.民康,kaki,牙may,ii上左高越屋企放低d野..

之後去食飯..搵埋劉叉佢地..

跟住去碌ling..

好差呀今次..

碌完又上返高屋企..

之後佢地係到打牌..

我就係到發呆..因為我唔識打..

之後牙丁同apple上埋黎..

原來好靜架ma..

點知佢2個上左黎之後..

嘈到爆炸..

就想打佢地架喇..

之後因為太累..

所以係高越果張梳化到訓左..

訓左一陣..

乳牛上埋黎..

我就繼績訓..

我地8點3到落去打邊爐..

都幾多人架..

等到9點鍾先入去..

幾好食呀d野..

食到11點到..

牙敏,牙叉,rannie同肥佬黎左..

坐左3個字到就走lu..

我地就食到11點半先走..

好眼訓囉..

12點8到先返到屋企..

沖完涼就即訓..

訓到超熟..

不愧係最開心ge一日呀~

 

 

         

 

                        

 




訪客留言 (返回 lam028 的日誌)


Hong_30 於 2009-07-02 02:04 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yin_22 於 2009-03-13 10:45 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-03-14 02:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



crystal0323 於 2008-12-25 03:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-12-25 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]