今日係放聖誕假前ge最後一日..
即係sing con ge大好日子..
今朝好早起身呀..
整整個頭之後就出門口..
約左牙may7點3..
點知大家都一齊遲到.. (差不多2個字)
走去搭614..
7點9返到學校..
換裙,整野同派聖誕咭.. (收到果d係咪好開心呢??)
整左冇幾耐就要落去集隊..
中3,中4sing con先..
跟住我地就返返課室練sing con..
set 頭同影相..
之後某老師話落去集隊喎..
點知我地落到去冇人囉..
所以我地係到練同唱囉..
唱到好大聲囉..
跟住就上hall..
我地第1班呀..
好緊張呀..
我諗ok吧~
之後就睇唒咁多班sing con..
今年果d幾好睇bo..
班班都ok啦..
今年又係A班嬴..
都唔知點解..
我覺得麻麻地咋..
E班攞左創意獎..
ok啦..
F.6,F.7果組,7s嬴左..
是但啦..
雖然我地班輸左..
但係我地好開心..
其實大家都係至在開心姐..
我好中意我地班咁團結呀..
完左之後我地班落左去排球場影相..
超happy囉..
我地整左個5c出黎影相呀..
超正呀~ (雖然我仲未睇到幅相)
之後就上返4樓繼績影相..
影左好多呀今年..
要相ge問我攞返啦..
有我份ge麻煩都send返比我啦..
由於條裙太靚ge關係..
我地冇換到走..
之後我.民康,kaki,牙may,ii上左高越屋企放低d野..
之後去食飯..搵埋劉叉佢地..
跟住去碌ling..
好差呀今次..
碌完又上返高屋企..
之後佢地係到打牌..
我就係到發呆..因為我唔識打..
之後牙丁同apple上埋黎..
原來好靜架ma..
點知佢2個上左黎之後..
嘈到爆炸..
就想打佢地架喇..
之後因為太累..
所以係高越果張梳化到訓左..
訓左一陣..
乳牛上埋黎..
我就繼績訓..
我地8點3到落去打邊爐..
都幾多人架..
等到9點鍾先入去..
幾好食呀d野..
食到11點到..
牙敏,牙叉,rannie同肥佬黎左..
坐左3個字到就走lu..
我地就食到11點半先走..
好眼訓囉..
12點8到先返到屋企..
沖完涼就即訓..
訓到超熟..
不愧係最開心ge一日呀~


|