好悶呀呢幾日..
都係要補習同補習..
冇咩特別野做..
今朝起身睇左陣會考題..
悶..
下晝要去操水..
游左好多呀..
咩式都游過喇..
好累呀..
游完之後去左食野..
食完去左市中心行陣..
買左對波鞋..(唔係我比$)
happy~
之後搵埋牙may一齊去補習..
其實今堂係補返22/12果堂..
而22/12果堂係補返之前有堂因為爆咪而唔洗上ge..
因為我地22/12仲要返學ge關係.
所以今日補返..
不過今日係video囉..
補完出到黎見到ii..
好明顯佢係過黎接牙may架啦..
我係到....咪阻住左佢地囉..(hehe)
差唔多10點先返到屋企..
跟住用電腦..(哈哈)
.
|