今朝起身好凍呀..
好早就要起身喇..
因為要做補習d野..
11點補習..補到2點鍾..
之後返屋企食lunch..
食完之後一路做數一路用電腦..
5點幾就要食飯喇..
因為約左牙may6點3係兆康西鐵等..
階因要去元朗補習..
7-10呀..
累呀..
補完之後去左屯市玩..
有份去玩ge人有kaki,民康,牙丁,肥佬,我牙妹,靖靖,
高越,mingho,牙筠,ii..
唔記得仲有冇溜喇..
溜左sor呀..
我地係咁行黎行去..
有d無聊..
之後返返中間果度等倒數啦諗住..
點知佢唔開電視囉..
佢識唒d燈同冷氣囉..
搞到d人係咁嘈..
倒數完之後原本諗住去公園玩架..
跟住牙筠話要走..
所以全部人一齊陪佢行返去卓爾居..
之後就分批走lu..
我地食左20幾分鐘西北風囉..
超凍呀..
我地等左2班車先知冇751..
所以最尾搭左507去良景轉615p返屋企..
返到去即訓..
|