今日學校個氣氛好唔同呀..
好靜,好死氣沉沉咁..
因為今日全部人都考試lu..(除左f.5同f.7)
仲要等多2個禮拜呀..
第1堂p.a..
做會考題..好悶..
之後maths..
繼續做數..
都係好悶..
小息果陣..
諗住問林sir野啦..
點知佢話要去派卷喎..
叫我小息落去搵佢..
跟住我諗:而家唔係小息咩??..
跟住我地呆左..(哈---哈---哈)
之後comm堂..
quiz左2堂..
做唔唒囉..
係quiz ge途中miss lp同hulleman係出面傾計..
跟住開左對門..
超凍囉..
凍左差唔多10分鍾..
再凍多陣..就死架喇..
lunch..
mickey終於都返左喇..
等左你好耐..好掛住你呀..
食完飯去左圖書館借書..
睇下有d咩書做閱讀報告..
之後中文堂..
好悶呀..
p.e堂..
跳舞..今日係最後果堂囉..(happy)
好悶呀成個f.5都係到跳舞..
放學補課..(econ)
果部xx機都鬼臭呀..
搞到我就黎想死..
補完之後去左屯市交作文..
之後去食野..
食完野再去元朗補習..
1045先返到屋企..
好累呀~
|