| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 16 日 星期五  |
| 2009-01-16 |
分類: 未分類 |
牙敏生日快樂!
今日比琴日暖返1度..
但我唔覺得bo..
都係著咁多衫.
p.a堂hea左差不多大半..
都唔知仲乜..太開心喇~
maths堂又要quiz喇..
有d唔係好肯定..應該ok掛..
comm堂都係要quiz..
今次識得多過上次呀.*xd..
lunch去左圖書館睇書..
因為冇野做..
中文堂又係一個hea ge堂..
係到打機同訓覺..
p.e堂唔洗跑3個圈..好多人都好happy..
跑完之後要做sit up同press up..
ok啦..有40幾下..
放學原本同kaki去買飛架..
但由於我趕住去屯門醫院ge關係..
冇陪到佢去買..
sorry呀..
下次再陪你啦,如果有機會..
睇完之後陪牙媽買餸..
行到好累囉..
之後返屋企食飯..
食完訓左陣先用電腦..
因為好頭痛..
而家都仲有少少呀..
|
|
|
maths你又滿分啦.. 上次comm你已經好高分嫁喇bo.. 今次仲識得多.. 咁咪即係又滿分... 40幾下... 勁啦.. 唔識人啦...
|
網主回覆
邊有可能滿分架我..
今次有d都唔識,唔肯定..
咁又點攞滿分呢??
我上次唔係好高分咋bo..
我今次只不過係識多少少姐..'
又點會滿分呀??
你勁d,30幾分..
你似係到串我多d bo..
40幾下點夠你ge61下勁呀..
唔好玩啦..
我點會唔識人姐..'' Posted at 2009-01-17 02:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Yin_22 於 2009-01-17 12:20 AM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-01-17 01:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|