[[琳琳的小小日記]]
lam028
暱稱: Betty
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-09
2010-02-28
2010-01-25
2010-01-20
2010-01-14
文章分類
全部 (152)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
網站連結
bb的xanga
Hazel`b的xanga
manlo的xanga
noddy的xanga
丁丁的xanga
小紀的xanga
牙晴的blog
牙筠的blog
青衣的xanga
珊珊的xanga
桃桃的xanga
黃婆的blog
劉叉的blog
劉偉的xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 419
今日人氣: 2
累積人氣: 5635
雨愛^3^


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

2009 年 1 月 19 日  星期一   晴天


2009-01-19 分類: 未分類

Happy~Happy~Happy~ =)

好攰~好攰~好攰~

今日係學校ge第一日試後活動..

我地冇考試,但都有試後活動囉..

我地9個人..

我,kaki,民康,牙may,,牙丁,肥佬,乳牛,瑋哥同ii

去左灣仔參觀選舉事務處..

超正囉..連埋ms 張10個人搭一部50幾人ge車去囉''

好搞野..一人坐一排..

我都未試過..

去到果度首先聽下talk..

之後周圍參觀下同玩下咁囉..

唔錯呀!

因為我地寫左係果度走ge關係..

所以可以周圍行下..

完左之後,瑋哥走左..

之後我地就搭丁丁去銅鑼灣食m記..

食完之後同牙丁去左對面ge時代廣場搭''車立''囉.

而家諗返起好似有d無聊咁囉..

不過都幾好玩ge..

之後去左mk行..

首先去左旺中行..

行呀行..行呀行..

行到3點幾..

kaki同民康走左..

我地就去左信和行..

行左9個字到啦我諗..

行到好攰囉..

之後肥佬走埋..

得返我,乳牛,牙may,牙丁同ii..

我地5條友就去左朗豪坊行..

去左無印買野..

之後係一間好似冒險樂園ge野到玩..

不過我冇份玩..

因為冇$$..

玩完就走lu..

搭返地鐵轉西鐵返去..

好眼訓~

好多謝你今日做左個工人..

你唔攰ge咩??

點解可以拎咁耐架..

我覺得好重bo..

你唔覺得重咩??

不過無論如何都多謝你啦~ (仲有星期六果餐呀)

真係唔洗比架!?

咁多謝唒喇..xd

真係無限個感激.. thx

唉~

唔知聽日有咩做呢 >.<

好累呀今日行到..

 

 

 




訪客留言 (返回 lam028 的日誌)


Hong_30 於 2009-07-02 01:56 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yin_22 於 2009-01-20 08:54 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-01-28 11:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]