Happy~Happy~Happy~ =)
好攰~好攰~好攰~
今日係學校ge第一日試後活動..
我地冇考試,但都有試後活動囉..
我地9個人..
我,kaki,民康,牙may,,牙丁,肥佬,乳牛,瑋哥同ii
去左灣仔參觀選舉事務處..
超正囉..連埋ms 張10個人搭一部50幾人ge車去囉''
好搞野..一人坐一排..
我都未試過..
去到果度首先聽下talk..
之後周圍參觀下同玩下咁囉..
唔錯呀!
因為我地寫左係果度走ge關係..
所以可以周圍行下..
完左之後,瑋哥走左..
之後我地就搭丁丁去銅鑼灣食m記..
食完之後同牙丁去左對面ge時代廣場搭''車立''囉.
而家諗返起好似有d無聊咁囉..
不過都幾好玩ge..
之後去左mk行..
首先去左旺中行..
行呀行..行呀行..
行到3點幾..
kaki同民康走左..
我地就去左信和行..
行左9個字到啦我諗..
行到好攰囉..
之後肥佬走埋..
得返我,乳牛,牙may,牙丁同ii..
我地5條友就去左朗豪坊行..
去左無印買野..
之後係一間好似冒險樂園ge野到玩..
不過我冇份玩..
因為冇$$..
玩完就走lu..
搭返地鐵轉西鐵返去..
好眼訓~
好多謝你今日做左個工人..
你唔攰ge咩??
點解可以拎咁耐架..
我覺得好重bo..
你唔覺得重咩??
不過無論如何都多謝你啦~ (仲有星期六果餐呀)
真係唔洗比架!?
咁多謝唒喇..xd
真係無限個感激.. thx
唉~
唔知聽日有咩做呢 >.<
好累呀今日行到..
|