| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 29 日 星期四  |
| 2009-01-29 |
分類: 未分類 |
今日9點幾..差唔多10點先起身..
比平時遲左..因為好眼訓..
起身就做maths(有好多囉'')..
最尾係做唔唒架..
今日又係補2-5..
其實都差唔多日日都要補架喇呢個禮拜..(慘~)
補完牙爸話要去元朗買電芯喎.
因為想買返原裝bo..\
所以就出左去..
跟住食埋晚飯就走..
今日食粥咋..(突然之間好想食)
唉~
冇左你係到..
少左人陪我傾計喇..
記得講我知bo..(你講過架)
如果唔係..hahaha
我諗我會做掛~(其實我都唔係好記得要做咩)
|
|
|
Yin_22 於 2009-02-01 11:28 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-02-01 11:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|