[[琳琳的小小日記]]
lam028
暱稱: Betty
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-09
2010-02-28
2010-01-25
2010-01-20
2010-01-14
文章分類
全部 (152)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
網站連結
bb的xanga
Hazel`b的xanga
manlo的xanga
noddy的xanga
丁丁的xanga
小紀的xanga
牙晴的blog
牙筠的blog
青衣的xanga
珊珊的xanga
桃桃的xanga
黃婆的blog
劉叉的blog
劉偉的xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 419
今日人氣: 8
累積人氣: 5649
雨愛^3^


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

2009 年 2 月 28 日  星期六   晴天


2009-02-28 分類: 未分類

今日係我ge17歲生日  =)

不時間過得咁快架..

突然之間覺得自己好老tim.. (笑)

其實今日都好似好多野做咁..

朝早起身做econ同maths..

8點幾9點起身bo..訓得果6個鍾到咋..

做左3粒幾4粒鍾..好攰tim..

下晝2點到去左兆康西鐵站拎我份生日禮物..xd

多謝唒bo..肥佬  >w<

應該係第1個送比我架..仲要係正日..xd

不過呢份禮物都唔知幾時搞掂佢好..

我話比大家知喇..係一條好長,好大ge腸黎架..

我都唔知點食佢好..等我遲d諗掂先食啦..haha

其實我琴日已經收到好多個Happy Birthday架喇.. xdd

多謝唒大家喔!! 個個都好準時呢~

好開心呀!

我拎完份禮物之後..去左食野..

食完先去補習..補3粒鍾maths..

真係做到有d顛顛地呢..

我仲有d maths未識唒架..(section b果d同section a 少少)

補完之後..出左荃灣(我牙ma到)..同我慶祝生日..

嘩~哈哈哈..今年同舊年收ge錢一樣呀. .[ HAPPY]..

又有birthday cake食..好正呀..

好好食呢.多謝..多謝 xd..

我記得我舊年生日係drama比賽囉..

成班一齊玩..好開心呢 >.<

最後都拎左好多獎..勁呀

我又記得f.2果年生日係choir比賽囉..

好成功咁入左決賽..哈哈哈.. 係大會送比我ge生日禮物呀

果年係我收得最多禮物ge一年..

雖然今年生日唔係同成班同學一齊..但都好happy bo..

不過出年就18歲lu..

時間過得真係快呢 =)




訪客留言 (返回 lam028 的日誌)


Hong_30 於 2009-07-02 01:51 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yin_22 於 2009-03-03 07:00 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-03-04 12:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



john622 於 2009-03-02 12:46 AM 發表:
我仲有成4個月先生日(好儲定錢買禮物啦,哈哈)
希望到時有人記得我生日啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

4個月..有排啦..\
到時先算啦..
禮物呢家野應該好容易吧~
希望住先啦..哈哈
Posted at 2009-03-02 12:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]