今日係STM F.5 ge last day..
都唔捨得喔~
話咁快就已經f.5..真係大個左好多好多..
呢日係我地最後一日ge morning assembly..
落住微微雨囉..原本仲諗住可以唱校歌tim..
最尾係morning assembly都冇唱到..=(
不過唱左國歌囉..都幾好呀.xd..
返到課室係咁同人傾計..
唉~今日要對埋pth oral同econ..
都唔好得去邊架喇..sad..
小息係咁周圍影相..
係咁影係咁影..
pa堂波波sir都冇落到黎..
跟住我地又周圍影..
影到lunch都仲影緊..
lunch成班去左聯邦飲茶..好開心..
我地果枱搞到好似成班野獸咁..
係咁搶野食..就連老師果枱d野食都拎埋..(係佢地比我地架) 哈
都未試過成班一齊囉..xd
因為我地太遲ge關係..
搞到我地要跑返學校囉..
好累好熱囉..我都未試過要跑返學校架..
今次係第一次..真係好開心喔~
返到課室一陣..就要落hall..
校長送左個歡送會比我地..
好多謝呀~
聽到老師d說話ge時候..
覺得d老師有d搞笑..
林sir果個好似醫生囉..
我都唔係好記得其他果d喇..
總之都幾搞笑..
聽完老師果d之後..
就聽學生會同校友會講野..
呢到唔係咁好睇..
之後果d就好正喇..
係每班ge班代表講野..
唔知係咪b班果d特別感觸呢..
我地班居然有人喊呢!?
明明又唔係自己班發生ge事..
又點會喊到呢,係咪??
我地班就牙敏出去講..
開頭果d都幾感動架..
我都有少少淚水架..
我地記住5C班架..
講真..我真係好鍾意呢班架..
無論去到幾時..我地班都係咁團結,咁開心..
我相信遲d會考完之後一定會再出黎玩ge姐..
我愛5C!!
完左歡送會之後返返課室..
整野比hulleman..都幾正..哈..
之後就影下學校d設施咁囉..
430到先走..
不過返到屋企冇幾耐..
沖返個涼就要出去喇..
因為約左5C班一齊bbq..
好開心好開心..
我地係蝴蝶灣燒..
完本係去富泰燒架..
不過之後因為有d人話剩係去玩..
有d人話又去燒又去玩..
所以就轉左去蝴蝶灣..
雖然係熱左d..不過真係好開心..
原本話7:00開始架..點知搞下搞下就8點幾先開始..
燒到咁上下就落左沙灘玩..
我真係好驚會比人擲落水架..
跟住我不時都係咁大叫..
希望d人唔會比我嚇親啦 >w<
我地又係到玩''狐狸先生幾多點'', 好開心..
好耐都未玩過喇..>@<
跟住又影左幾張相咁..xdd
玩玩下就出左去行陣..
牙may同ii走先..
之後返返入去同成班一齊玩唔知d咩..
不過咁就整傷左喇..
由於有人跑得太快+我跟唔上佢ge速度ge關係..
我成個人跌低左..整到隻手同隻腳..
隻腳就冇野喇..
但隻手都仲係好痛..都唔知會唔會有'啦' tim..
不過我覺得..玩得開心咪得囉..
遲d都唔知仲有幾多機會一齊玩..
跌完之後又再玩過..
第2次都係同果個人玩..
我係咁叫佢唔好跑咁快囉...廢是又跌多次啦..
玩到1245就走lu..
同kaki..乳牛一齊搭的返..
我落車先..跟住就唔知lu..
好累囉..
返到去..即刻想訓..
但又要沖涼冇計..
跟住有人打比我..
搞到我又遲左沖涼..遲左訓覺..
今日真係好攰..不過又好開心..xd..
5C, 記住你!
|