[[琳琳的小小日記]]
lam028
暱稱: Betty
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-09
2010-02-28
2010-01-25
2010-01-20
2010-01-14
文章分類
全部 (152)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
網站連結
bb的xanga
Hazel`b的xanga
manlo的xanga
noddy的xanga
丁丁的xanga
小紀的xanga
牙晴的blog
牙筠的blog
青衣的xanga
珊珊的xanga
桃桃的xanga
黃婆的blog
劉叉的blog
劉偉的xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 419
今日人氣: 10
累積人氣: 5705
雨愛^3^


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

2009 年 3 月 19 日  星期四   晴天


STM'' LAST DAY =] 分類: 未分類

今日係STM F.5 ge last day..

都唔捨得喔~

話咁快就已經f.5..真係大個左好多好多..

呢日係我地最後一日ge morning assembly..

落住微微雨囉..原本仲諗住可以唱校歌tim..

最尾係morning assembly都冇唱到..=(

不過唱左國歌囉..都幾好呀.xd..

返到課室係咁同人傾計..

唉~今日要對埋pth oral同econ..

都唔好得去邊架喇..sad..

小息係咁周圍影相..

係咁影係咁影..

pa堂波波sir都冇落到黎..

跟住我地又周圍影..

影到lunch都仲影緊..

lunch成班去左聯邦飲茶..好開心..

我地果枱搞到好似成班野獸咁..

係咁搶野食..就連老師果枱d野食都拎埋..(係佢地比我地架) 哈

都未試過成班一齊囉..xd

因為我地太遲ge關係..

搞到我地要跑返學校囉..

好累好熱囉..我都未試過要跑返學校架..

今次係第一次..真係好開心喔~

返到課室一陣..就要落hall..

校長送左個歡送會比我地..

好多謝呀~

聽到老師d說話ge時候..

覺得d老師有d搞笑..

林sir果個好似醫生囉..

我都唔係好記得其他果d喇..

總之都幾搞笑..

聽完老師果d之後..

就聽學生會同校友會講野..

呢到唔係咁好睇..

之後果d就好正喇..

係每班ge班代表講野..

唔知係咪b班果d特別感觸呢..

我地班居然有人喊呢!?

明明又唔係自己班發生ge事..

又點會喊到呢,係咪??

我地班就牙敏出去講..

開頭果d都幾感動架..

我都有少少淚水架..

我地記住5C班架..

講真..我真係好鍾意呢班架..

無論去到幾時..我地班都係咁團結,咁開心..

我相信遲d會考完之後一定會再出黎玩ge姐..

我愛5C!!

完左歡送會之後返返課室..

整野比hulleman..都幾正..哈..

之後就影下學校d設施咁囉..

430到先走..

不過返到屋企冇幾耐..

沖返個涼就要出去喇..

因為約左5C班一齊bbq..

好開心好開心..

我地係蝴蝶灣燒..

完本係去富泰燒架..

不過之後因為有d人話剩係去玩..

有d人話又去燒又去玩..

所以就轉左去蝴蝶灣..

雖然係熱左d..不過真係好開心..

原本話7:00開始架..點知搞下搞下就8點幾先開始..

燒到咁上下就落左沙灘玩..

我真係好驚會比人擲落水架..

跟住我不時都係咁大叫..

希望d人唔會比我嚇親啦 >w<

我地又係到玩''狐狸先生幾多點'', 好開心..

好耐都未玩過喇..>@<

跟住又影左幾張相咁..xdd

玩玩下就出左去行陣..

牙may同ii走先..

之後返返入去同成班一齊玩唔知d咩..

不過咁就整傷左喇..

由於有人跑得太快+我跟唔上佢ge速度ge關係..

我成個人跌低左..整到隻手同隻腳..

隻腳就冇野喇..

但隻手都仲係好痛..都唔知會唔會有'啦' tim..

不過我覺得..玩得開心咪得囉..

遲d都唔知仲有幾多機會一齊玩..

跌完之後又再玩過..

第2次都係同果個人玩..

我係咁叫佢唔好跑咁快囉...廢是又跌多次啦..

玩到1245就走lu..

同kaki..乳牛一齊搭的返..

我落車先..跟住就唔知lu..

好累囉..

返到去..即刻想訓..

但又要沖涼冇計..

跟住有人打比我..

搞到我又遲左沖涼..遲左訓覺..

今日真係好攰..不過又好開心..xd..

5C, 記住你!




訪客留言 (返回 lam028 的日誌)


Hong_30 於 2009-07-02 01:50 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



john622 於 2009-03-24 11:46 PM 發表:
家陣係咪怪我呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知bo..
你咁聰明..你咪自己慢慢諗下囉..
哈哈..
Posted at 2009-03-26 12:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yin_22 於 2009-03-24 08:21 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-03-26 12:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hong_30 於 2009-03-24 02:00 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-03-24 02:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]