唔知係咪因為之前ce要早起身..
搞到而家慣左囉..
今日8點起左身喇..
起身食完野之後就開左電腦喇..
同人msn同玩左陣咁囉..
之後下晝去左kaki間舊屋到玩大富翁..
幾好玩喎..咁就hea左大half day喇..
嘩哈哈~我係大winner呀!(計唒全部ge話)
勁啦乳牛~
原本你最低有$120..最尾竟然有咁多..
不過始終都係我win左..
玩得幾開心bo..
遲d再去玩過姐,好冇呀??
6點到就出左屯市冒記玩..
我地連續3日食雞喇..
就黎食到喉嚨痛呢..
之後就去游水lu..
有好多人去游呀..
有我..民康..kaki..乳牛..劉叉..高越..ii同肥佬..
都幾好玩呀..>w<
不過好難得先可以游到50米囉..
今日冇開主池呀..(因為有嘔吐物喎)..
所以剩係可以係副池玩..
乳牛你加油喎..你實學得到游水ge..
游完之後去左新墟間m記食..
之後就係個輕鐵站到傾左陣計先走..
12點幾1點先返到屋企呀..
返到去換返件衫就訓左lu..
真係玩得好開心呢..xd..
不過又好攰,好眼訓bo..
下次再玩過,可以嗎??
|