今日原本可以再訓晏d架..
點知一個電話打黎..(牙may)
我就醒左囉..
佢打黎問我一陣幾點等囉..= =
人地想訓耐d都唔得!?
1:55-2:25補中文oral..
唉~ 一講起oral就....
補完oral就同牙may一齊返學校拎張準考證..(LCCI)
之後我..民康..牙may..乳牛就去左碌ling..
去到見到高越同梁健豪..
因為琴日打波打得太攰ge關係..
今日隻右手好痛囉..
搞到碌ling碌得麻麻地囉..
不過今日有人高分過我囉..(3分囉)
但係女仔有5分讓分架bo..
所以我高分d..wakaka..
之後原本諗住搵陸sir睇下幾時做oral..
點知佢要開會..so下次先啦..
then就搭bus返屋企..
返到屋企好悶..
我地聽日又見喇..(HAPI)
|