今日10:30先起身呀..
已經好晏架喇..(對我黎講)..
下晝去左乳牛屋企玩..
有kaki..民康同牙may..
我地好無聊..
係到玩掟公仔囉..
不過好好笑囉..
之後佢地就陪我返學校練oral [中文]..
個''實q''好煩呀..
又問我地返去仲乜..
又話我地返去仲咩唔著校服喎..
要等陸sir黎先可以入去囉= =
講真呀~ 我地都係校友喔~
入左去就上去A105做oral..
成組人有我..牙丁..高秀..kawaii..牙瑤..牙屎..
唉~好差囉我..
都唔知點算好..
做完之後去左碌ling..
嘩哈哈..我玩左4局..
有3局都高分過你囉..
呢個唔似平時ge你..
你平時at least會過百架bo..(唔知係咪)
但今日冇囉..
碌完就返屋企lu..
返到屋企冇乜野做..
同人傾電話..
傾到部電話冇電囉..
好彩唔係用手機姐..
如果唔係..實冇唒錢..
我地好似日日都見咁..
真係好happy呢~
|