爸爸, 生日快樂!!!!!
今日又返左去做oral..
0900就起左身..
約左民康..kaki..牙may..乳牛..ii 1015係河田站等..
我今日都係冇遲到架..yeah~\
不過有人話佢自己冇遲到bo..
仲懶我tim..
返到學校都未夠鍾..(小息緊)
之後就係出面等左陣..
朗讀都叫ok啦..
佢叫我注意多d感情果方面喎..
唉~我剩返12秒呀..
仲有咁多時間剩,點算??
之後做小組討論..
有我..kaki..民康..牙may..高越同乳牛..
我已經講得多過上次dd架喇..
同埋d小動作都少左好多..
好低分咋..
今日陸sir講分果陣叫我地要注意一下儀容果d野..
跟住話我地唔洗將'悄'ge一面比人睇..
跟住佢地話'悄'betty..(笑左)
做完之後買野食過ling埸食..
食完就去碌ling..
今日d成績唔錯呀(頭2局)..
144同141呀..
我未試過一個x之後補中之後又2個x架..
好難得先可以打到咁架..(對我黎講)..
碌完之後過去睇kaki佢地篤波..
篤完之後去左屯市冒記..
今日有5支螢光筆,支支都唔同色(有綠..黃..橙..籃..紅)
仲有隻公仔同2包野食..
玩完..then去左kaki間舊屋到玩..
玩大富翁..玩到好攰囉..
唉~我都唔知點解我成日都入獄囉..
不過入獄仲好啦..又唔洗比錢.
雖然冇得收錢,但唔緊要因為我得2'達'地囉= =
其實係因為成日入獄所以冇得買囉..
玩到7點幾..
之後返屋企搵野食..(好肚餓囉)
跟住係食飯之前訓左30mins..
有沙律食呀今晚..
不過d青蘋果好酸呀..
食左勁耐先食完囉..
食完就睇柴九..(好好睇呢>.<)
聽日又返去做oral喇..
好攰呀今日~
|