今日10點幾先起身呀..
不過屋企一個人都冇囉..(唔計我)
牙妹要返學..
牙爸出左去..
牙媽返左學校幫手整野..
係屋企冇野做..
開左電視黎睇..
1點3係活學做oral..
得5個人做..
比起上次進步左架喇..
補完出黎一陣見到牙may..
佢話係上面見到某人喎..
仲話我好彩冇上到去姐咁話..
之後過左屯市輕鐵站等kaki佢地..
一齊返學校練oral..
今次做ge人有我..民康..乳牛..牙筠..牙敏同牙蔡..
唉~今次真係...!!
我地做完小組討論先再做朗讀..
朗讀我地全部人都9分呀..(測試字果到)
因為有唒讀音睇到囉..
我今次朗讀有9分..7分..(未試過)
做完之後去睇社際歌唱比實..
有d就緊係好聽啦..
有d就.....(我都廢是講)
今次Lily係第1..
manlo+saku同超超第2..
所以冇第3..
睇完去左市中陪kaki拎con..
跟住去左冒記..
我今次唔知有咩喎..
唔好問我點解..
之後去左扭蛋..(我冇扭bo)
係期間..牙may話想食珍寶珠..(要食檸樂味)
跟住ii就擰比佢食啦..
點知ii以為朱古力味係檸樂味囉= =
所以佢又要再擰多次..
不過因為果到冇檸樂味..所以擰可樂味.
於是2個就一人一支珍寶珠係咁行喇..
佢地扭完蛋之後就返屋企..
返到去冇幾耐就食飯lu..(好似)
都幾攰下架今日..
|