| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 28 日 星期四  |
| 2009-05-28 |
分類: 未分類 |
嘩哈哈~
我今日1230先起身呀..
我從來都未試過咁晏先起身呀..(唔計bb)
可能琴日太累,所以今日先會咁遲起身..
一起身就食'棕'..
有我牙嫲買果d..有我牙媽個fd整果d..
2樣都好好食..
下晝同牙爸牙媽出左天水圍行..
買左件衫..>3<
之後過左元朗行..
周圍行下咁..
牙媽又買左件衫-v-
行完係元朗食完野先走..
買飯返去比牙妹食..
返到屋企一陣就做柴9..
好好睇呀~
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-06-01 12:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Yin_22 於 2009-05-30 11:48 AM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-05-31 01:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-05-30 12:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|