今日1030先起身..
冇乜野做..
睇左陣電視..
之後食lunch..
食完去左kaki間舊屋玩..
又玩大富翁喇..
民康又做banker..
今次有去玩ge人有我..kaki同屎塔..
唉~ 原本係我win緊架ma..
就係因為我踩中左屎塔果$13000ge地囉..
2次呀..你話唔輸都幾難..
玩到3點3到..
之後諗住去打波啦..
搭左車去架喇..
見到乳牛同高越..
點知入到去..
果個人話由4點至11點主場都有人用囉= =
所以冇得打..
最尾決定左去屎塔屋企玩..
行過去囉..
行到好累好熱囉..
其實都幾遠架行過去..(由友愛行到富泰)
行到景'豐'見到ii囉..
佢本身唔係去打波ge咩..
咁點解佢會係到出現呢??
都冇人知..我地話佢係想接牙may走姐..(考完oral之後)..
跟住佢同我地一齊去屎塔屋企..
上到去,佢地係到打牌..
我就係到睇電視..
有冷氣呀..正呀~
我屋企n年冇開過冷氣喇..
係期間,乳牛走左..
話去做gymn喎..
之後屎塔煮炒飯..
我食左d啦..ok bo整得..
食完之後就齊齊睇柴9大結局..
睇唒先走..
原本高越話走先架..話寧願返去打機bo..
點知最尾都係同我地一齊走..
返到屋企1030 p.m
好累呀今日..
|