今日約左班小學同學同埋一個小學老師去左兆康飲茶..
好耐冇見過佢地喇..[除左stm果d]..
其實今日去ge都係得3間學校..
第1係stm..
第2係屯官..
第3係陳黃淑芳..
佢地d樣全部都冇乜點變過..
哈哈~
我地11點開始食..
一路食一路傾..
係到傾返以前小學d野..
有好多野傾呀..
2點到先走..
之後約kaki佢地係冬菇池到等..
仲有牙may..乳牛同ii..
原本話去打波ge..
不過bk唔到囉..
所以最尾就去左碌ling..
去到call牙金落黎一齊玩..
嘩哈哈~
我今日係有史以黎最勁ge一次..
有167呀..
我都未試過左架..wakaka
碌完之後搭車去屯市冒記..
今日ge收穫就係3包魷魚絲..
$10一包架..都幾貴架..
之後周圍行下咁啦..
行行下行到置樂..
then買左4碗豆花返屋企..
貴左呀~($4一碗)..
以前$10 4碗架..
之後搭車返屋企..
都幾累架今日..
點解你今日同琴日有咁大ge轉讓ge呢??
唔通就係一個電話!?
嗱~ 咁咪幾開心..
呢個先係真正ge你架ma..
|