今日10點到起左身lu.
我都唔知點解..
之後就開左電腦,用左陣..
唉~
有人好衰囉,掛住打機..
搞到n咁耐先應人囉..
又唔聽人電話..
過份!!!!!!!!
之後去碌ling..
本身約左人1點8架..
不過搞搞下都係遲d先出到..
同xxx一齊出去..
去到民康同kaki都到左..
仲有高越..
之後就等埋牙丁同apple..
碌得麻麻地咋今日..
我又入到'龍'喇..
wakaka~
碌完ling就即刻返屋企拎游水d野..
都ok趕架..
係西鐵站等埋牙祡,過天水圍..
陪完kaki買完泳衣之後就食野..
之後係泳池門口等排隊入..
今日去游水ge有我..kaki..牙丁..牙祡..
仲有民康..乳牛同劉叉..
好好玩呀..
咁我去'sir'滑梯啦..
玩左咁多次..
都係得一次係完全有快感..
其他都要我自己去加速ge..
唔好再過份d..
本身有條係開頭落得好快架..
點知去到大半就自己停左囉-0-
好好玩呀d'sir'滑梯..
游到9點半到就走lu..
不過出到黎都10點幾lu..
之後過返新墟間m記食野..
因為天水圍果邊冇24hr..
食到11點幾就走..
12點到先返到屋企..
睇左陣電視就訓喇..
好累呀今日..
又游水又碌ling..
應該唔係好累架..
但可能今日累d掛..
不過今日好hapi..
下次再玩過~
|