[[琳琳的小小日記]]
lam028
暱稱: Betty
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-09
2010-02-28
2010-01-25
2010-01-20
2010-01-14
文章分類
全部 (152)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
網站連結
bb的xanga
Hazel`b的xanga
manlo的xanga
noddy的xanga
丁丁的xanga
小紀的xanga
牙晴的blog
牙筠的blog
青衣的xanga
珊珊的xanga
桃桃的xanga
黃婆的blog
劉叉的blog
劉偉的xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 419
今日人氣: 8
累積人氣: 5725
雨愛^3^


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

2009 年 6 月 17 日  星期三   晴天


2009-06-17 分類: 未分類

今日10點幾起左身lu..

因為要去補習..

起身冇幾耐就打比人..

唉~唔聽人電話囉..

打屋企又要人等bo..[又係佢叫我打ge]

我車~

12點半出門口..

岩岩好咋d時間..

過元朗練oral..

今次好過上次啦..[individual]

佢話我d idea好呀同埋我係果姐黎講比較強ge一個呀..

不過dicus就..話我地far from條題目囉-0-

我想講ge係今次條題目係我考mock果條題目囉..

學校好衰囉..考mock果d題目係08past paper黎ge..

哈哈~ 我一收到條題目,就即刻可以寫到pt喇..

其實同我考mock果d pt一樣架..[今次多左d野]

今次做果d人都係上次果d人囉= =

都係咁岩姐大家..

唉~ 你地話點算呀,23號就考喇..

好驚到時會離題囉..

同埋驚d人唔講野,咁就死得喇..

補完之後就同乳牛一齊出西九搵kaki佢地..

佢地今日去溜冰呀,有好多人呀..

有kaki..民康..牙丁..高越..提子..

牙紫..劉叉..米高..apple同肥佬..

咁我地搭西鐵出去再轉地鐵啦..

跟住有人以為佢地去又一城溜冰..

仲諗住係九龍棠落車..

我係上車之前已經講多一次佢聽..佢地係西九溜..

我明明記得我牙爸同我講係深水堢落車架ma..

覺得好奇怪.點解係九龍棠落啦..

跟住我係就再問多佢一次..係咪真係係九龍棠落車??

佢答係呀,'握'你仲咩..[果陣係深水堢站]

我總係覺得宥問題..

所以我地最尾係架車'山'門之前就落左車喇..

如果唔係,真係去左又一城架喇..

好彩最尾都冇..

出到去3點幾..

佢地仲未溜完..

所以就由地下行到最高果層..

行到6樓ge時候,見到冒記..

所以就入去睇下..

好得意呀d紅獎..[某d]

不過冇玩到..

仲見到有火車玩呀..

好想玩囉-0-

不過要12歲以下先玩得..cry~

行完佢地都未溜完..

同佢地傾左陣計..

之後就係美食廣場到坐低左..

打下機咁..

玩多左..佢地就溜完lu..

之後就食野..[我冇食到]

跟住就上左9樓唔知咩咩到打機..

佢地打咋,我係到睇囉..

講真呀..打機好似唔係咁岩我..

不過佢地玩到好正呀..xd

係果到hea左個幾鍾到..

好累呀隻眼..

哈哈~ 我今日收到唔少野..

多謝你地!!!!!!!

玩完之後就過mk..

牙丁..apple..提子同高越就走先..

我地就去左睇衫..

有時覺得男仔d衫好型架..

我好鍾意d男仔衫架..

可惜..可惜..

之後就去左大家樂坐..

傾下計咁..[有d人就食野]

跟住我..劉叉..乳牛同肥佬就過左葵興..

劉叉話想睇下d機鋪喎..

咁咪順便係果邊食埋野囉..

我都唔想你唔開心架bo..

不過其實我又覺得唔係有d咩問題bo..

不過算啦,唔好諗喇..

食完就搭67M返屋企..

原本諗住係架車到訓架..

不過都訓唔到..

所以就無聊到係到數車喇..

我細個成日都咁做架..

覺得幾得意..>w<

曾經同牙妹一齊做過呢樣野..[笑]

11點半到先返到屋企..

好累呀今日..

所以返到沖完涼就訓左lu..

今日真係好開心,可以同到咁多fd一齊玩!!!!!

下次再玩過呀~




訪客留言 (返回 lam028 的日誌)


Hong_30 於 2009-07-02 01:37 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-07-03 12:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yin_22 於 2009-06-21 10:08 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-06-23 12:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hong_30 於 2009-06-20 01:45 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-06-20 02:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



crystal0323 於 2009-06-19 02:04 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯..
我無所謂架..
冇呀.咁見你地食左咪廢是叫囉..
sorry呀~
嗯嗯..係西九間冒記咋ma..
我都想玩,但唔得呀ma..
咁就一定啦..xd
Posted at 2009-06-19 02:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]