今日約左1點係大興體育館交錢..
約左12點半係兆康等..
之後我..牙may..kaki..乳牛一齊搭車過去..
去到ii到左..
等多陣apple同屎塔都到埋..
比左$32..剩返果d就到時先比..
交完錢之後過吉野家食野..
有我..牙may..ii同乳牛..
咁我地有啫哩食架ma..
個ii好白痴囉-0-..
人地問佢d野仲要唔要果陣..
佢答唔要,所以整個盤收唒..[連埋食啫哩隻'更']
跟住收左佢先知.不原本隻'更'係個盤到ge咩!?
仲大叫左句'' 哎呀!!!!!!!!''
之後佢決定成舊擺落個口到囉..
點知因為大舊得濟,佢差d咽親囉= =
我地都唔明,點解有得拎個隻..
佢都要成舊擺落口呢..
跟住牙may諗住比個碗佢,廢是佢真係咽親..
咁果陣冇呀ma..所以我就倒左碗牛汁..之後比佢[我食唒架喇]..
我地3個笑左..xd
食完之後就..
唔記得左去邊lu..
夜晚就去左游水..
我第一個到囉..
等左陣..劉叉都到左但去左廁所囉..
佢出到黎, 民康.kaki..肥佬都到左..
之後入去先..
玩左陣,乳牛同高越都黎埋..
今次唔記得游左幾多個直池..
乳牛帶左浮板去呀..
我地係咁拎黎玩..=]
游到9點10到啦..
游完就過新墟m記食..
好飽囉食到..
我成杯汽水拎左返屋企囉-0-
返到屋企好累,好快訓左..
又冇得用電腦喇..
3日喇..有2日係媽媽唔比用囉..
慘慘慘~
|