嘩~
今日有好多野做呀..
我6點幾就要起身喇今日..
咪就係因為我要幫我堂妹補習囉..
雖然好好賺,但要好早起身囉..
除左早起身之外,仲要自己比車錢囉-0-..[慘了]
仲有我要比返賺左ge10%牙爸牙媽囉..[each]
今日9點就上到我堂妹屋企lu..
平時9點半架,不過因為佢今日開始要返學呀..[1點返]
所以要早d上到去囉..
不過佢今日好naughty呀..
成日都走黎走去..
又掛住玩下咁..
連我牙嫲都話佢呀..
食完晏要帶我堂妹返學..
係行呀~ 好曬囉果到..
送完佢先再搭巴士返屯門..
約左牙丁,apple,乳牛同埋牙丁小學fd一齊去睇戲..[變型金'崗']
約左牙丁佢地2點9..
但我2點已經返到屯門..
諗住打比某人早d出黎架..[不過返到屯門先打]
點知叫左佢出黎,都同本身約左果個時間差唔多囉..
我都諗住打比牙丁架..
打比佢果陣原來佢都出左屯市lu..
所以就去搵佢先..我地去左sasa睇野..
睇多陣,apple同乳牛都到左lu..
上到UA..我地入去先..
牙丁就係到等佢個fd黎..
我地買左爆谷啦..
點知套戲都未做到一半就已經食唒lu..
都ok好睇架..有d位幾好笑架..
睇完行左陣就去碌ling..
牙丁..佢個fd同apple就返屋企
搭輕鐵過去..
等埋高越先過去..
碌成點呀??
大致上已經唔記得..
都係睇record啦..wakaka~
多數都係我高分d架喇..
碌完就過屯門泳池游水..
今日游水都ok多人..
有我..kaki..民康..乳牛..高越..
提子..牙敏同米高..[應該係得咁多]
點解d水好似高左咁多咁ge?? [游水果到呀]
唉~一落到水就係咁比人撥囉..
我係去游水定咩架??
唔係好記得果日幾點走lu..
我剩係記得有人趕我地走囉..[女更]
游完就行過去屯門西鐵站搭車返屋企..with提子&乳牛
好累囉今日..
已經早起身架啦..仲有咁多活動..
不過好開心囉..xd
返到屋企就打比某人..
不過之後累得濟就訓左lu..
|