[[琳琳的小小日記]]
lam028
暱稱: Betty
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-09
2010-02-28
2010-01-25
2010-01-20
2010-01-14
文章分類
全部 (152)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
網站連結
bb的xanga
Hazel`b的xanga
manlo的xanga
noddy的xanga
丁丁的xanga
小紀的xanga
牙晴的blog
牙筠的blog
青衣的xanga
珊珊的xanga
桃桃的xanga
黃婆的blog
劉叉的blog
劉偉的xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 419
今日人氣: 4
累積人氣: 5637
雨愛^3^


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

2009 年 7 月 15 日  星期三   晴天


2009-07-15 分類: 未分類

n日冇打過blog喇..

而家打返先..

呢1日我地入左camp..2日1夜[西貢]

入camp ge人有我..kaki..民康..牙may..牙kam..屎塔..乳牛同ii..

約左may,牛..kaki..ii 11:30等..[印象中我遲到]

著左件新衫,記得我著得好colourful~

之後過新墟搵埋牙kam..民康同屎塔..

但牙kam果陣同我講佢唔識點樣由屯門站果邊行返過河田果邊喎-0-

之後去左康麗果間野到食野..

我見唔係太肚餓.所以2個人一碟..

食完入左惠康買汽水..要乳牛比錢囉..[慘~]

跟住搭bus出去再轉bus去西貢..

去到個營到2:20,到啦,之後去office登記果d..

2:45要聽rule果d [聽過n咁多次喇]

聽完就去拎房..[105]

話就3:30有得自由活動,但4點先有冷氣囉間房..

果到d人叫我地唔好搬果到d床位,但我地就....=]

去到就玩squash,玩玩下就去整手工藝..xd

then諗住去玩繩網陣,但見太冇癮,所以冇玩到..

之後玩過d乜就唔記得lu..

6點就去食飯..[ok ge d野食,不過個canteen熱到乜咁]

then7點半去左打波,打左陣玩氣墊球with乳牛=)

唉~ 打波打唔到平時ge水準囉,可能因為用唔慣塊拍掛..

之後見冇野做,所以去左k房唱k..

間k房都ok大架..入面好凍囉我覺得..

唱完就返返房喇..

借左副大富翁返黎..[辛苦你喇..]

玩左陣..覺得好悶囉..

之後有人整杯麵食啦,我已經叫左3次唔食住架啦..

點知佢都係聽唔到囉..唉~

下次唔比架..

食完唔知有咩做囉..

又熄燈,又開燈咁..

最尾唔知點解會玩左T/D..

玩左好多好多野架..不過玩左咩就唔講喇..

玩到3點幾先訓囉..但我4點幾5點凍醒左囉-0-

我地入camp果陣較左16度囉..

咁諗住訓覺果陣會較返架啦,點知冇人記得= =

所以...好凍囉..

6點9就醒左喇,諗住應該未有人咁快醒..

點知我隔離果個醒左囉-0-

我地個個都較左7點3鬧鐘響,但響完都係冇人肯起身..

跟住7點8,9到先去washing果d..

8點去食早餐,但去到,未入得囉= =

等左唔知幾耐先入得..麻麻地咋d早餐..

食完返返rm繼續訓..

係差唔多10點ge時候,牙may叫我去睇佢點幫ii做美容果d囉-0-

10點幾先再出返去,睇下仲有咩玩..

但果到話宿營果d剩係可以玩到11點,所以我地過左squash rm果邊坐..

坐到咁上下就去左k房hea..

12點就去食lunch..[ok掛叫做]

食完就返rm執野,準備走,1點離營..

總括黎講,個camp叫做ok啦~~~~~




訪客留言 (返回 lam028 的日誌)


Yin_22 於 2009-09-02 04:12 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-09-02 05:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]