2007 年 1 月 28 日  星期日


2007-01-28 分類: 未分類

 

 我都會打返這個日記*
 XG都會*
 死了*對於q00za的語法好像地忘了怎樣去正了*
 XG有很好的語法都不適合用*
 但q00za就吾同了*
 有很多都用得*

------------------------------------------------

金日星期日*待在家中*
上網+msn+電話*
有時都覺得很悶t3t
 

 -Ps'我愛李*但是李不知-.-"

 -Ps'睇完留個cM俾我得嗎?






訪客留言 (返回 lam0723 的日誌)


ISL105 於 2007-07-24 10:31 PM 發表:
CMCM..
路過的=]
要黎我blog留CM喔-3-
p.w"1995ISL 
做FD吧?!
謝了xdxd'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



香港樂園 於 2007-06-27 10:17 AM 發表:

 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joycecstyle 於 2007-01-30 10:39 PM 發表:
我想問你個網點整架??
好靚><"
有冇網比人抄語法,,
blog個捲軸較闊度同高度??(日記入面同整個頁面~^^)
thzzz......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



芷旋 於 2007-01-29 09:30 AM 發表:
哈哈=]..你又打返啦,,!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係aii*..
2個日記一齊用*卡卡^0^
Posted at 2007-01-29 11:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hongkong999 於 2007-01-28 10:11 PM 發表:
你加油呀!我信你日記一定以後會好靚!有空來我日記留言呀!以後互相去大家網!ok!記得留言呀!http://blog.qooza.hk/hongkong999
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-"不會喇*
0k0k*我去李了李個bl0g了..卡卡^0^
Posted at 2007-01-28 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



qoolala1 於 2007-01-28 09:39 PM 發表:
你 個 版 好 令 耶 !
 
魚 魚 >W<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

傻q*
我個很7*1d都吾令*
但我比較喜歡李個板多d*
Posted at 2007-01-28 09:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







日誌人流:

暱稱: - ♥`` FishLam=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區

全部 (177)
2010-07-29
2008-10-27
2008-10-26
2008-03-29
2007-05-04
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章總數: 177
留言總數: 165
今日人氣: 0
累積人氣: 35164