唔多寫
##真係唔多寫##
lam1130kin
暱稱: | |'°◆呀健☆°?
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
幾十年前的我....這真...
剪左個柒咕轆GE頭= =
琴日呀媽生日...
單車4人組
等巴士+的士等左2個鐘
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 46
今日人氣: 0
累積人氣: 271
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


做足一日宅男.... 分類: 未分類

唉,今日冇地方去,成日係屋企打機,e家連睡衣都味換....不過有個好消息,威尼斯動漫d飛門口有得拎



澳門有d悶... 分類: 未分類

好想係hk到過聖誕呀,不過要同全個家族食飯唔去得= =



2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


岩岩唱完k都唔知係去唱k定去食野ge 分類: 未分類

今日終於好準時咁到左,點知都係冇房,所以走左去打保齡之後仲玩左陣桌球,6點到有秀我地就過去點知一開頭我地就拎曬成台野食,仲係食完一碟拎一碟.....之後大約唱到9點半就歸家了.



2009 年 12 月 22 日  星期二   晴天


去威尼斯小心比人握呀 分類: 未分類

  今日出到去威尼斯到買林峯演唱會飛,一去到排隊有個賓仔保安問我地係咪澳門人我地話係之後佢叫我地去第2到排話果到係澳門人排,之後排左半個鐘左右到我地個時,我地問林峯演唱會仲有邊到有位,佢話演唱會飛係前面到排(姐係我地之前排個到),我地去番排個陣個保安又走黎話唔知咩,之後我地話買飛佢就走左,到我地買個陣c,d區都冇曬飛我地就小鬼個保安之後就走左..........



玩足成日爽曬 分類: 未分類

朝早飲早茶之後成2點去溜冰溜到7點左右隻腳唔洗要,之後去合記食野,跟住叫萬0出黎睇風雲2,之後就番家打blog啦.....