星期一我同我fd去戲........果陣唔知睇咩
之後我地經過左一陣.......我地決定左睇地獄巫門等你來!!
聽個名都知係鬼戲黎啦......
睇完番屋企果陣好驚........因為果陣係夜晚黎!
唉..........