^_^生活同友情>w<
生活同友情一樣咁重要.......>w<
又去食飯la...但系金日就系去婆婆到食...今日食飯到有d5開
心嫁...因為我好5中意x母嫁...因為佢乘日都同人講佢個女有
幾好幾點...我就最曾這種人嫁...但都有開心事嫁...就系食完
飯反到廣源去山山到玩la...真系好開心呀