2007 年 8 月 27 日 星期一  |
| YL /\/\* |
今日好早起伸....
跟住同屎屎出YL!!
我地去完千色....
跟去B仔食野! 超胞@@
跟住我地去買書....
買完書出北江..
又再食野.....勁胞=.=
跟住去影貼紙相....KAKA~~
好kai =口=""
張張相都忍得好辛苦.....
次次同屎屎影相都係 k 板!!!
係咁笑....= =

跟住我地又買野食....=.=
then走左去天澤買野....
買左d實激死 honey o既野**
超攪笑...
哈哈哈哈哈.
買完 番屋企/\/\*
|
| 刊登時間︰2007-08-27 08:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | ... | 351 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|