今日生日喇!
又老一碎lu.
今日好多人同我講生日快樂牙...
比我預期中多好多!!
哈哈∼∼
放左學食糖水...
and 腸粉..
食到好飽牙..
點食蛋糕呢??=,=''''''
生日d相相!!!
生日大大大大大大快樂!! ^.^
http://photo.qooza.hk/lam226
生日相相.......好多冇放....哈哈..