|
|
2009 年 6 月 5 日 星期五  |
| 2009-06-05 |
分類: 未分類 |
第一日考試真係慘
中文和數學都好難
但係最好笑既都係中文會話
東哥真係勁
果然係一言驚人
而家好欣賞張梓頎
我本來考口試係唔多講野
但係今次破左例
因為真係好少人講野
當係幫下梓頎考高分d
加油呀
聽日地理呀
要加油喇
我得既我得既我得既
哨仔生日快樂喎
|
|
|
知你大多三年幾啦!92年出世既18歲!洗唔洗叫我哨仔丫?-______-''
|
網主回覆
好無聊呀你..... Posted at 2009-06-07 01:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sumi_k 於 2009-06-05 10:31 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-06-06 08:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|