要你開心* 為你分擔('v*)
適〞時..行.樂~
lam2nsp
暱稱: 正經‥男-oo-
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


2009-06-05 分類: 未分類

第一日考試真係慘

中文和數學都好難

但係最好笑既都係中文會話

東哥真係勁

果然係一言驚人

而家好欣賞張梓頎

我本來考口試係唔多講野

但係今次破左例

因為真係好少人講野

當係幫下梓頎考高分d

加油呀

聽日地理呀

要加油喇

我得既我得既我得既

哨仔生日快樂喎

 






訪客留言 (返回 lam2nsp 的日誌)


dolinlachan 於 2009-06-07 12:13 AM 發表:
知你大多三年幾啦!92年出世既18歲!洗唔洗叫我哨仔丫?-______-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好無聊呀你.....
Posted at 2009-06-07 01:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sumi_k 於 2009-06-05 10:31 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-06-06 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]